Tuesday 5 November 2013

Hi-tea Puspanita N9 @ Klana resort N9

Assalamualaikum semua,

Bulan lepas, joyah ada attend hi-tea dari puspanita N9. Dalam kesibukan yang teramat, joyah cuba juga la luangkan masa untuk hadir majlis ni. Rasanya joyah memang dikalangan pengerusi yang tak berapa aktif, tiada fungsi kot untuk N9 ni. Almaklumla, joyah ni bekerja tambahan plak kerja-kerja persatuan selalunya buat hari kerja juga. Huish dengar dek Datin ni matilah joyah.hahahha..

Jom posing dulu sebelum gerak ke Klana. Sorang je joyah, lgpun dah biasa sorang2 sejak bujang lg.

Sampai je Klana, terus cari dewan. Nasib baik dah ada orang time tu. tapi pengerusi lain belum sampai lagi. mana taknya, joyah datang awal la jugak.. 
Joyah nak cerita sket, majlis hi-tea ni adalah bertujuan untuk meraikan pengerusi yang berpindah dan berpencen mengikut suami. Jadi kami sama-sama sepakatla nak meraikan diorang.

Inilah suasananya, orang pun tak ramai lagi..hah kang jap lagi ramai la tu.

Tapi majlis ni ada detik mencemaskan untuk joyah. Semua pengerusi kena sumbangkan lagu sebab ada karaoke nanti.. mak aihhhh tak biasa betul la nyanyi2 ni. Eh sungguh klise ayat itu, sapa yang dah tau tu diam-diam aje yer..hahaha. Sebenarnya joyah memang ada nyanyi cuma malasla nk masuk kan gambar. korang semua boleh follow instagram @juliadorable untuk lihat apa aktiviti joyah seharian. Pergh macam retis, tak menahan. Kasi can la kat joyah ni.

Sepatutnya, joyah perlu snap keadaan dan situasi di majlis tu, macam2 benda kelakar patut dicerita. Disebabkan bateri handfong pun dah kong, lupakan jelah niat itu. so? itu je setakat ni...nanti joyah hapdate lagi ok. 

mode: joyah yang pemalas




No comments:

Post a Comment

Pls give us comment if u think it should.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...