Sunday 10 July 2011

Ameer Zaffran putera hatiku...

Kembali aku utk menulis ttg kuarga baruku...mmmm rs seronok tak terhingga dlm hati ni bile nk mengarang sesuatu trutama skali mengenai putera yg bernama Ameer Zaffran...hmmm seronok sgt..sgt bile ameer muncul dlm hidupku dan suami...ckup utk aku brasa lengkap dgn punye kuarga yg begitu bahagia.
Terlalu byk utk ku coretkan dlm blog ku yg msh 'muda' ini...tak tergambar rsnye....sekarang Ameer hampir 4 bulan...sewaktu aku pergi bkerja, aku mghantar Ameer ke rumah pengasuh..betapa hebatnye naluri seorg ibu dan anak bahawa kami sukar utk berjauhan...1 hari aku tidak bersama Ameer, aku mudah resah..risau...tiada tumpuan utk bkerja (klu kerja hbs lambat sampai 7pm)..itulah istimewa yg Allah berikan kepada kita.

No comments:

Post a Comment

Pls give us comment if u think it should.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...