Tuesday 3 December 2013

Dulu dan kini

Salam semua,

Joyah sejak akhir2 ni memang sibuk sangat.... Eh macam2 benda dalam kepala otak joyah ni. macam2 nk pikior...malas joyah nak citer dalam ni nanti kang panjang lebar jadinya. Korang pun bosan..

Joyah nak kongsi sikit tentang perubahan joyah. Eh tak mau citer lebih2, ni nak berkongsi je tau bukan nak nonjol2kan citer okayyyyyyy. Alhamdulilah, sejak perubahan sedikit demi sedikit yang joyah buat skang, segalanya kembali kepada ketenangan. yaaa... itu yang joyah cari sebenarnya. Terlalu banyak kekhilafan diri ini.. Banyak sebenarnya perkara bodoh joyah dah buat, kalau pikir balik, Ya Allah...apa aku dah buat???
rasanya korang pernah mengalami perkara macam tu kan? Tapi Allah tu maha pengasih, Allah berikan kita kesedaran dan buka hati kita. Joyah percaya itu semua berkat doa ibubapa joyah yang tidak pernah putus untuk berdoa. Bukan itu saja, doa suami itu juga penting. Joyah percaya semua tu.

Kalau sesiapa yang kenal joyah secara rapat, joyah ni outspoken dan appearance joyah, hehehehe....joyah mampu senyum. Rasa buruk bebenor appearance joyah dulu kan. hahaha
takpelah joyah yang dulu sudah lain...segalanya lain. Moga Allah berikan joyah pentunjuk agar perubahan ini kekal hingga akhir hayat joyah. Begitula keimanan juga tidak berbalik2...

Itu sahaja yang joyah nak berkongsi. Memang taknak banyak sangat nk kongsi semua cerita, kuartir jadi lain plak.

nak tengok gambar??? boleh follow instagram joyah @juliadorable

ok bai.

No comments:

Post a Comment

Pls give us comment if u think it should.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...