Sunday 22 December 2013

Nak ke pejabat ke...nak pi menoreh??

Salam semua,

Ehhh nak tanya, korang selalu pi pejabat pakai apa?? opkosla pakai baju opis ye tak?? ok aku pagi2 ni memang hanginla kan. Apa perasan korang bila tengok staff pakai baju kemeja nipis, pastu baju tu plak dah makan hari,..oh maiiii mata aku kejap kecik kejap besar...ko pegawai ok!!! bukan PRA ke hape.... PRA pun tahu pakai kemas ke pejabat sungguh pun tugas dia buat lanskap bagai...

Cakap elok-elok..keje dia senyum je...tego lagi...masuk angin keluar asap....Aku yang jadi berasap ko tawuuuu!! Sekali darah aku pun semakin meluap-luap, sampai aku ckp, "ko ni nak pi keje ke...nak menoreh Baiiiii??? hebat betul bahasa aku hari ni...ada aku kesah!! yang penting mood aku tarak baik arini...

Kalau dah tahu awak tu pegawai, plsss la perubahan la sket misterrr!! ni nak masuk 2014 tu...ko hengat tiap2 hari keja aku marah orang ke?? ehhh tak kuasa la aku wehh, buat tambah keje aku je.

Baju uniform, jabatan bagi setiap tahun, naik berbuih mulut aku suhh pakai...tak plak dia nak pakai...nak jugak pakai baju buruk lagi lusuh...bau aku tak tau...tkan aku nk bau plak kan...

sebenarnya, bila dah buka laptop ni, aku nak cerita pasal lain...tiba2, kelibat mamat ni melintas depan mata aku...huishhhhh hilang mood aku. Terus jadi bab luahan perasaan plak... takpe...ni tgh muhasabah diri kejap...istigfar..istigfar....

ok bai..

4 comments:

  1. ermmm....ape yg kamu lakukan bile die berpakaian mcm tu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegor selagi dia nak dgr ckp kita...x boleh stop tegor dia. Akhirnya, dia phm jugak.

      Delete
    2. Tegor selagi dia nak dgr ckp kita...x boleh stop tegor dia. Akhirnya, dia phm jugak.

      Delete
  2. (y) gud...tegur is a best action....hope Allah swt bless u all....

    ReplyDelete

Pls give us comment if u think it should.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...