Sunday 14 September 2014

Impian manusia tidak sama denganNya

Assalamualakum,

Hari ni macam pelik je kan? Impian manusia tidak sama denganNya? Ya, itu joyah setuju memang takkan sama.. Kita punya impian macam2 tapi adakah Allah kabulkan setiap impian kita tu? dan bila Allah tak kabulkan, kita terus putus asa dan menganggap diri kita sentiasa tidak bernasib baik. Betul tak? tapi kita pernah terpikir tak, Allah yang akan tentukan setiap perjalanan hidup kita kearah yang lebih baik.

Joyah banyak impian dan angan2...tapi nak kecapi setiap benda tu punyala payah dan kadang2 tu tak dapat lansung. Kalau dapat pun lambat je...itu sebab kita selalu cakap "hmmmm ni semua hikmah dari Allahkan?" Tapi kesannya kita akan nampak kemudiannya...

Joyah harap sangat, impian joyah kali ini dipermudahkan dan moga ia permulaan yang baik buat joyah dan keluarga. Tak dapatla joyah nak cerita impian joyah kat sini sebab joyah sedang work on it.. so i will update soon. Insyaallah...

Pernah tak impian korang boleh berubah2? itulah yang sedang berlaku dalam diri joyah skang ni...semuanya dengan izinNya.

Terlalu besar kuasanya hingga kita tidak mampu menangkis.

Ape2pun impian tetap impian...berusahalah kita untuk mengejar cita2...semuanya dengan izinNya. Insyaallah...

"JustAdorable"

3 comments:

  1. Betul tu joyah.. tp Dia sebaik-baik perancang.. mungkin ada hikmah..

    ReplyDelete
  2. kan...dulu2 punya impian lain..skrg tetiba eh dah kemana..kita tak tau apa yg dirancang kita...doanya..semua yg terbaik..Amin.

    ReplyDelete

Pls give us comment if u think it should.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...