Thursday, 28 March 2013

Nama panggilan

Hari ni mmg kena juga cerita pasal nama panggilan atau tagline...setiap kali baca Blogger yang hebat hebat ni mesti ada tagline memasing. Kebaikannya, senang nk storykan cerita pada readers. Kira senangla readers nk igt.
So, kpd readers yang terbaca blog saya ni panggil aja saya JOYAH.. Tak sedap kan mcm melambangkan orang tu mmg mulut pok...pek..pok...pek...tp inila gelaran yg sgt fames digunakan oleh adik beradik ku...ni sebabnya kakak sulung diorang suka membebel je. Tp sebenarnya hati byk baik...kata joyah la...orang lain kata tak tau la pulak...
Ok takat ni je joyah nk story morry sbb kejap lg nk blk umh ....jumaat la katakan...

Dari joyah pinky

Gambar kat bawah ni saje je letak sebab perasan cantik...orang perasan cantik mmg suka letak gambar sendiri. ..heeeee tp itulah joyah, tak kisah orang kata atau kritik tp joyah tetap ambil secara positif. Dlm hidup kita perlu sentiasa terbuka. Mana yang baik, kita simpan....tak baik kira buang jauh jauh....

No comments:

Post a Comment

Pls give us comment if u think it should.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...