Tuesday, 26 March 2013

Terbukti dan memang terbukti

Baru arini nk sharing sikit dengan korang dengan satu produk ni. Rasanya korang pun selalu dengarkan??? Shaklee. ...tahun ni baru berjinak jinak guna produk ni. Ni pun sebab breastfeeding baby. Bila dah guna terus nak kata WOW!!!! Macam tak percaya sebab  EBM yang terhasil sangatla pekat melekat dan baby memang tido lena...ternganga kalau sekali dia dapat tido.
Tapi yang paling penting, kulit akak terasa lembut dan parut parut kat muka n perut mmg hilang. Setakat ni akak dah consume 5 canister (botol) soya shaklee (ESP). Mmg tak menyesal mkn produk ni sebab hasilnya sgt lumayan. Badan pn tak rasa letih lagi. Lagi satu produk yang menjadi favourite akak herblax dan lecithin. ..tujuannya utk kurang berat badan dan air yg berlebihan dlm badan. Setakat ni berat beransur turun secara perlahan sbbnya akak bf baby dan taknak diet beria ia kuartir susu jd kurang. Tengok gambar akak, hilang sudah parut....thanks cammy sbb kongsi rahsia ini.
Skang hepy...hepy...hepy Walaupun badan masih tembam...

1 comment:

  1. Everybody can follow my instagram and check out my real life. Sorry, im not using camera 360 to get flawless skin...my beautiful skin by consuming shaklee product..insyaallah ...dgn izin Allah.

    ReplyDelete

Pls give us comment if u think it should.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...